DEV...ELeferno

tady se pracuje. Kurva, fakt těžce se tu pracuje. Ale už to mám skoro hotový.Lz.

Jiná situace nastává, pokud se Pán rozhodne srážet pohlavní vzrušení drážděné či onanující otrokyně rafinovaným záměrným delším dialogem. Zatímco při počátečním vydražďování je otrokyně ještě docela „při smyslech“ (tudíž schopna normálního myšlení) a proto jí lze klást i otázky vyžadující určité přemýšlení, a při mohutném vydráždění naopak už prakticky není souvislého hovoru schopna, je silné rozdráždění otrokyně, kdy ještě necítí blížící se extasi, k delšímu dialogu nejvhodnější.

   Témata takového rozhovoru, při kterém je třeba otrokyni intenzivně dráždit na poštěváčku, nebo při kterém musí stále nepředstíraně onanovat, musí být na rozdíl od stavu zřetelného vzrušení vysloveně intimní. Pán může se silně vydrážděnou otrokyní mluvit třeba o tom, co ji za chvíli čeká, nebo i o tom, co by s ní někdy dělat chtěl, a přitom přehánět věci až za hranice uskutečnitelného - rovněž sama otrokyně může mluvit s Pánem o tom, co by někdy chtěla prožít (zažít) a podobně jako její Pán přehánět svá přání za hranice možností.

   Jsou-li přítomni další přihlížející, mohou mluvit po dohodě s Pánem s nahou otrokyní uprostřed dráždění či onanie o různých „vlastnostech“ nebo „schopnostech“ jejích pohlavních orgánů, o jejích erotických přáních, touhách a zkušenostech tohoto rázu, ptát se jí třeba na největší možnou délku (tloušťku) předmětu, který by si nechala úplně zasunout do své pochvy, totéž o análu, žádat ji, aby si před nimi dráždila volnou rukou prsní bradavky, nahlížet jí do rodidel (při onanii se o to aspoň pokoušet), nesmějí jí však roztahovat stydké pasky do maxima od sebe násilím; jinak od ní mohou žádat, aby si nechala vsunout do pochvy určitý menší (čistý!) předmět a vyptávat se jí, zda ho tam dobře cítí a jaké pocity to v ní vzbuzuje, zda je jí to příjemné nebo ne, nebo s ní mluvit o jejím blížícím se mučení a vyzvídat, zda se na to těší…

   Pán musí dialog udržovat jen v takovém rozsahu, aby to nesnižovalo pohlavní rozdráždění drážděné nebo onanující otrokyně, případně neznesnadňovalo jeho vzestup, pokud je žádoucí; je-li přítomno větší množství přihlížejících, odpovídá za optimální míru dialogu její Pán.

     Rozdrážděná nahá otrokyně samozřejmě musí na všechny dotazy ihned upřímně a pravdivě odpovídat, při dráždění nebo onanii v pozici vleže musí během odpovědí podle možností úplně rozhodit nohy od sebe a vypnout nahé tělo vstříc Pánovi nebo jinému tazateli pokud stojí poblíž (a bez ohledu na to, zda je to muž nebo žena!) a upřít mu pohled přímo do očí. Pán, popř. jiný "tazatel" by měl při pohledu do očí vydrážděné otrokyně vyčíst v jejích očích momentální stupeň její vnitřní sexuální a erotické rozkoše!

Vědomé ovládání stupně pohlavního vzrušení bez ohledu na intenzitu dráždění nebo onanie

   Otrokyně musí umět ovládat i své vlastní pohlavní rozdráždění jako takové, což je něco úplně jiného než sexuální reakce - ty jsou především záležitostí těla, zatímco stupeň pohlavního vzrušení je věcí psychiky; proto je jeho usměrňování mnohem obtížnější, ale také důležitější!

   V úvahu to připadá zejména tehdy, je-li potřeba snižovat její rozdráždění a tím oddalovat příchod jejího orgasmu; Pán by jí však měl zakázat, aby přitom myslela na něco nepříjemného a snažila se myslet jen na své vzrušení.

   Během intenzivního dráždění či onanie může tedy Pán přikazovat otrokyni, aby se na důkaz své oddanosti před ním snažila řídit stupeň svého rozdráždění pouze vůlí; většinou nejde ani tak o to, aby uměla své vzrušení stupňovat nebo snižovat, ale aby dokázala vědomě brzdit jeho neúprosný vzrůst, aniž by pro to cokoliv konkrétního udělala - tedy výhradně vlastní vůlí!

   Je jistě velmi efektní, když se otrokyně na důkaz své odevzdanosti do vůle Pána dokáže na jeho rozkaz rychle rozdráždit a na jeho výzvu pak třeba dosáhnout orgasmu, resp. dojít do extase mnohem rychleji než obvykle, jindy naopak jen pomocí vůle bez ohledu své rozdráždění jeho úroveň tlumit a případně snižovat.

   Otrokyně musí dokonale ovládat svou psychiku a na rozkaz Pána se před ním rychle - pokud možno v přesně přikázaném krátkém časovém úseku - vzrušit do maxima, případně před ním v určené kratičké lhůtě dosáhnout orgasmu, jindy své vzrušení naopak vědomě potlačovat jen pomocí psychiky během intenzivního dráždění či onanie - bez vnějších rušivých vlivů!

   Nahá otrokyně se na povel Pána pokouší pomocí vlastní vůle pod jeho vedením usilovným ovládáním o vědomé usměrňování svého rozdráždění se záměrem co nejdéle prodloužit dobu dráždění nebo onanie, co nejvíce oddálit orgasmus a tím si vystupňovat rozkoš. To platí hlavně v závěrečných fázích dráždění a onanie, kdy její vydráždění rychle stoupá a blíží se k orgasmu, kdy se otrokyně musí vnitřně naplno oddávat své obrovské rozkoši a přitom se z posledních sil snažit do nejzazšího možného okamžiku oddalovat nástup vyvrcholení - asi ve stylu "je to nádherné, ať to ještě co nejdéle vydrží, ale dál nesmím, za žádnou cenu, ne, ještě ne!"

   Když otrokyně ucítí, že by se už za chvilku mohl v jejím těle ohlásit orgasmus, hlasitě na to upozorní Pána (např. výrazem "Pozor!") a ten zmírní intenzitu dráždění jejího poštěváčku nebo jí povolí zmírnění, změnu způsobu, popř. krátkodobé přerušení onanie.

   Pokud otrokyně opravdu dává svému Pánovi pravdivě najevo všechny své sexuální reakce a pochody, měl by Pán zanedlouho zjistit, že přirozené reakce jejího těla a všechny projevy jejího pohlavního vzrušení skutečně opadávají a ochabují.

 Onanující otrokyni může Pán nařídit, aby se snažila vlastní vůlí různě usměrňovat stupeň své vnitřní rozkoše a přikazovat jí, aby si ji jen pomocí vlastní vůle zvyšovala, po předem určenou dobu záměrně udržovala na stejné úrovni, případně si ji uprostřed intenzivní onanie pomocí vůle srážela směrem dolů. Pán musí přísně sledovat, zda otrokyně nijak nemění nejen rychlost onanie, ale ani její intenzitu (tedy například sílu přitlačení prstů) nebo dokonce její způsob, a onanuje před ním neustále zcela plynule a stejnoměrně.

   Účelem je dosáhnout, aby otrokyně dokázala snižovat stupeň svého vzrušení sama pouze vlastní vůlí bez jakéhokoliv zásahu svého Pána, nebo sebemenšího snížení intenzity onanie. Pán jí to samozřejmě nesmí nijak ulehčovat, naopak ji musí dráždit naprosto stejnoměrně, ale co nejintenzivněji, případně přísně sledovat, zda otrokyně onanuje stále zcela rovnoměrně.

   Aby jí to Pán zpočátku aspoň trochu ulehčil, nařídí otrokyni, aby se přitom dívala upřeně před sebe (do prázdna), při onanii vleže pak vzhůru nad sebe (do stropu). Později se musí nahá otrokyně při usilovných pokusech řídit výhradně vlastní vůlí stupeň své vnitřní rozkoše dívat upřeně na Pána, který pohledem do jejích očí pozorně sleduje její úpornou snahu ovládat své vzrušení podle jeho příkazů, což je pro ni psychicky nesmírně náročné, zejména během onanie.

   Přesvědčit se o tom, že se to otrokyni daří, je pro jejího Pána samozřejmě poměrně obtížné, ale nikoli nemožné - podle chování otrokyně, intenzity jejích reakcí a zejména výrazu jejího obličeje si každý zkušenější muž dokáže udělat vcelku snadno o úrovni jejího momentálního rozdráždění celkem jasnou představu.

     Chce to opravdu pevnou vůli - a právě tu musí otrokyně na důkaz své nepředstírané odevzdanosti jednoznačně prokázat a teprve když ji její prudká rozkoš konečně nemilosrdně přemůže, upadnout před Pánem do mohutné předorgastické extase.

--- Předchozí kapitola  Následující kapitola ---

Tento text pochází z knihy Rozkoš bez hranic autora Aristo. Autora můžete kontaktovat mailem na adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Vyhledávání

Kdo je online

Celkem přihlášeno: 159 uživatelů
No members online
Členů: 0 / Hostí: 159

Nejnovější uživatelé

  • 11591159altara
  • monk
  • Nicoletta02
  • G45HRLE5 www.yandex.ru fdgfjkghiluy
  • IvaVin